

Per tal de manifestar el rebuig que tal mesura provoca en la comunitat educativa, i per fer canviar la decisió de les "autoritats educatives autonòmiques", es van repartir i començar a emplenar instàncies de protesta, que seran fetes arribar pel conducte reglamentari a tots els estaments de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.
La iniciativa ara posada en marxa exigeix el manteniment de les 2 unitats d'Infantil, així com que es garantisquen les dues línies lingüístiques del centre, valencià i castellà.
Aquesta iniciativa és la primera, encara que no es descarten més accions per tal d'obtindre una resposta oficial favorable per part de Conselleria.
***
Buena y activa participación de los padres y mares de alumnos de la escuela en la reunión informativa que tuvo lugar el miércoles día 6 de Marzo en el Centre Mirall Jove Matilde Salvador. En la sesión, se explicó la propuesta de arreglo escolar que ha lanzado la Conselleria para el próximo curso 2013-14, y que, de llevarse a cabo, puede suponer la supresión de 2 unidades de Ed. Infantil en el CEIP núm. 5 de Aldaia. Cuestión incomprensible, y más cuando la previsión de matrícula es muy superior a la de cursos anteriores.
Con la finalidad de manifestar el rechazo que esta medida provoca en la comunidad educativa, y para hacer cambiar la decisión de las "autoridades educativas autonómicas", se repartieron y se empezaron a rellenar instancias de protesta, que se harán llegar por el conducto reglamentario a todos los estamentos de la Conselleria d'Educació, Curltura i Esport.
La iniciativa ahora puesta en marcha exige el mantenimiento de las 2 unitats de Infantil, así como que se garanticen las dos líneas lingüísticas del centro, valenciano y castellano.
Esta iniciativa es la primera, aunque no se descartan más acciones con el fin de obtener una respuesta oficial favorable por parte de Conselleria.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada